მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის 2024-2027 წლის სტრატეგიის გეგმაში გაწეერილია სკოლებსა და ბაღებში ინკლუზიური განათლების ხელშეწყობის პროგრამა, რომელიც გულისხმობს, პირველ რიგში, მაღალმთიანი და ბარის შორეული სოფლების საჯარო სკოლების კვალიფიციური სპეციალური კონსულტანტ-მასწავლებლებით დაკომპლექტებას;
დოკუმენტის თანახმად, ასევე ადრეული განათლების საფეხურზე დასაქმებული აღმზრდელების, სპეციალისტების, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საგნის მასწავლებლების, სპეციალური მასწავლებლების, ინკლუზიური განათლების დამხმარე სპეციალისტებისა და მულტიგუნდის წევრებისთვის ინკლუზიური განათლების მიმართულებით, პროფესიული განვითარების ხელშეწყობის
მიზნით, შეიქმნება ინფორმაციულ/სასერტიფიკატო პროგრამები;
მოხდება მშობლების ცნობიერების ამაღლება ინკლუზიურ განათლებაში და სსსმ მოსწავლეთა ინდივიდუალური კონსულტირება;
ცენტრის პროგრამების ბენეფიციართა პროფესიული მხარდაჭერა ინკლუზიურ განათლებაში;
სენსორული დარღვევების მქონე მოსწავლეთა სწავლების საკითხებზე ტრენინგ-პროგრამების განხორციელება მასწავლებლებისათვის, ინკლუზიური განათლების დამხმარე სპეციალისტებისათვის, დაინტერესებული პირებისათვის.