პროექტის ხელმძღვანელის თქმით, კატეგორიაში სხვადასხვა ჩატარებული გაკვეთილის - „ცოდნა ძალაა“ მიზანი იყო - აქტიური მეხსიერებისა და ლოგიკური მსჯელობის გამოვლენა.
მე-7 და მე-8 კლასის მოსწავლეები ერთმანეთს ლგიკური კითხვებისა ამოცნობასა და განვლილი მასალებიდან ინფორმაციის გაანალიზებაში შეეჯიბრნენ.
მარინე გოლავა აღნიშნავს, რომ თამაში დრამატულად წარიმართა. „მცირე უპირატესობით 6-5 გაიმარჯვეს მე-8 კლასის მოსწავლეებმა. დარბაზმა დაასახელა დღის მოთამაშე, როგორც მე-7 ასევე მე-8 კლასელთა რიგებიდან. ეს თამაში გამოდგა წინა სანახევარფინალო მოთელვა. თამაშმა დიდი შთაბჭდილებების ფონზე ჩაიარა“,-ამბობს პროექტის ხელმძღვანელი.
„ეს ჩემი საქართველოა“ - კატეგორიაში საქართველოს გეოგრაფია მე-8 კლასის განახლებულმა გუნდმა საქართველოს გეოგრაფიიდან დასმულ კითხვებს, ლოგიკური, სხარტი და სახალისო პასუხებით, შესანიშნავად გაართვა თავი.
სკოლის პედაგოგის თქმით, ინტელექტუალური თამაში ემსახურებოდა მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას, ინტელექტუალური რესურსის და წიგნიერებისა და მედიაწიგნიერების წარმოჩენას .
„გაკვეთილის მიზანი იყო საქართველოს ისტორიასა და გეოგრაფიაში ცოდნის გაღრმავება და მხედველობითი მეხსიერების განვიათარება“,-აღნიშნავს მასწავლებელი.
„ცოდნა თან დასდევს მცოდნელსა“ - აღნიშნულ გაკვეთილზე მოსწავლეებმა სხვადასხვა კატეგორიის კითხვების პრეზენტაცია ჩაატარეს. მარინე გოლავას თქმით, გამოვლინდა მოსწავლეთა ჩართულობა, გუნდური პასუხისმგებლობის უნარები და საკუთარი მოსაზრების არგუმენტირებული დასაბუთება, იყო საქმიანი კამათიც.
ეს იყო ნახევარფინალისა და ფინალისათვის საჭირო რესურსების და საუკეთესო მოთამაშეების გამოვლენა. პედაგოგის თქმით, გაკვეთილმა დაამტკიცა, რომ მოსწავლეები საფუძვლიან ცოდნას ფლობენ. გურამიშვილის ფრაზები ხშირად ფიგურირებდა მათ მიერ შერჩეულ კითხვებში.
შემდეგი გაკვეთილის - „მე ვარ ქართველი, ესე იგი ვარ ევროპელი“ მიზანი იყო ევროპის ისტორიის, კულტურის, რელიგიის და გეოგრაფიის შესახებ ცოდნის განმტკიცება.
გამოვლინდა საუკეთესო მოთამაშე, რომელმაც იტალიური ხელოვნების და ფრანგული კინოს შესახებ ყველაზე მეტი ცოდნა წარმოაჩინა.
„კენწეროში გატკბილდების“ - მერვე კლასის მოსწავლეებმა წინასაფინალო თამაში აჩვენეს. მოსწავლეებს გაუჭირდათ გუნდური მუშაობა და პოზიციები დათმეს. თამაში დაძაბულად მიმდინარეობდა. მოსწავლეებმა სკოლის ინტელექტუალური კლუბის წევრების მიერ მოწოდებულ კითხვებს უპასუხეს. „დარბაზთან თანამშრომლობის მიუხედავად ორიენტაცია, მაინც ინდივიდებზე გაკეთდა და გუნდმა ფინალში გასვლის შანსი დაკარგა. თამაში 4-6 დამთავრდა“,-ამბობს პროექტის ხელმძღვანელი.
„დეკემბერი,დეკემბერი...“ - მერვეკლასელთა მარცხის შემდეგ მე-7 კლასის მოსწავლეები მეტი მოტივაციით ჩაერთნენ თამაშში. პედაგოგის თქმით, გუნდმა თანამშრომლობის უნარი გამოავლინა, რაც მათ გამარჯვებაში დაეხმარა. კატეგორიაში „სხვადასხვა“ გუნდის წევრებმა ლოგიკურ თუ სახალისო კითხვებს უპასუხეს და ქართული ანდაზები და ქართველი ავტორების გამონათქვამები დაასრულეს.
„უხილავი საუნჯე“ - ამ სახელით გაიმართა ინტელექტუალური თამაშების ნახევარფინალი. მერვე კლასის მოსწავლეებმა 6-4 გაიმარჯვეს.
გაკვეთილის მიზანი იყო მოსწავლეებში არგუმენტირებული მსჯელობისა და სოციალური უნარ-ჩვევების განვითარება.
„გაკვეთილმა მიზანს მიაღწია, მოსწავლეებმა აქტიური ჩართულობა და გუნდის წევრების მიმართ ურთიერთპატივისცემა გამოავლინეს. მათ თვითონ დაასახელეს გუნდის საუკეთესო მოთამაშე, რომელიც მარიამ ლემონჯავა გახდა “,-აღნიშნავს პროექტის ხელმძღვანელი.
თამაშის ფინალზე - „ჭკვა ცოდნით მოიხმარების“ მეშვიდეკლასელებმა გამარჯვება დიდი უპირატესობით (6-1) მოიპოვეს.
გუნდის ყველა მონაწილეს სამახსოვრო საჩუქრები გადაეცა, საუკეთესო მოთამაშეები კი „ვეფხისტყაოსნით“ დაჯილდოვდნენ.
„ცოდნის ზეიმმა ხმაურიანი ფეიერვერკების ფონზე ჩაიარა. გაკვეთილებმა მიზანს მიაღწია და მოსწავლეებს მოტივაცია მისცა დამოუკიდებლად ჩაერთონ მსგავს პროექტებში“,-აღნიშნავს მარინე გოლავა.
იხილეთ ფოტოები