ბეკამის საჯარო სკოლის დირექტორი მამუკა მათიაშვილი:
„დირექტორი ყოველთვის სკოლის ლიდერი იყო, თუმცა, ალბათ, მინისტრმა ისურვა, რომ უფრო მეტად დაიხვეწოს ამ მხრივ მუშაობა. ლიდერობა მეტ პასუხისმგებლობას, მონდომებასა და ყურადღებას გულისხმობს“.
ხცისის საჯარო სკოლის დირექტორი ლელა ქვრივიშვილი:
„ლიდერობის აკადემიის არაერთი ტრენინგები გავიარეთ, სადაც მთავარი ორიენტირი დირექტორის, როგორც ლიდერის, მხრიდან პროფესიონალთა გუნდის შემოკრება, უსაფრთხო და პოზიტიური სასკოლო გარემოს შექმნა და მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლებაა.“მარტყოფის N1 საჯარო სკოლია დირექტორი ლია შოთაძე:
„დირექტორობის სამწლიანი გამოცდილებისა და ტრენინგების გავლის შემდეგ მივხვდი, რომ მთავარი სასკოლო კულტურის შეცვლა და თანამშრომლობითი მიდგომების ჩამოყალიბებაა. დირექტორმა, როგორც მენეჯერმა, თავდაუზოგავად უნდა იშრომოს საუკეთესო მიზნის მისაღწევად, ეს მუხტი პედაგოგებს გადასცეს, შემდეგ მათ მშობლებსა და მოსწავლეებს მიაწვდინონ ხმა და წარმატების ერთიანი ჯაჭვიც შეიკვრება.“
ღორეშას საჯარო სკოლის დირექტორი ქეთევან ბარბაქაძე:
„ახალი საგანმანათლებლო რეფორმების ეფექტური განხორციელება, თანამედროვე გამოწვევებისთვის ფეხის აწყობა, კოლეგებითვის საკუთარი გამოცდილების გაზიარება და არსებული რესურსების სწორი განაწილება - ეს ის თვისებებია, რომელიც სკოლის დირექტორს, როგორც ლიდერს, უნდა ახასიათებდეს.“
ფარცხანაყანევის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი ეკატერინე ლაღაძე:
„სკოლის დირექტორი, როგორც ლიდერი, გაწონასწორებული, კომუნიკაბელური და შემოქმედებითი პიროვნება უნდა იყოს, ჰქონდეს სწრაფი და ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღების უნარი და სასკოლო ცხოვრების ყოველდღიურ გაუმჯობესებას ისახავდეს მთავარ მიზნად.“
წალენჯიხის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი მანანა სონგულია:
„სკოლაში უსაფრთხო და ჯანსაღი გარემოს შექმნა და მოსწავლეებისათვის მაღალი ხარისხის განათლების მიწოდება სკოლის დირექტორის, როგორც ლიდერის, უპირველესი ამოცანაა. წარმატებული მენეჯერი მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობით, კოლეგიალურობით, შედეგებზე ორიენტირებული სწვალებითა და თანამედროვე გამოწვევებისთვის ფეხის აწყობით უნდა გამოირჩეოდეს. საჭიროა მასწავლებელთა პროფესიულ განვითარებაზე მუდმივი ზრუნვა, მოხალისე პედაგოგების ჩართულობა და ძლიერი გუნდის შექმნა, მოსწავლეების სხვადასხვა პროექტში ჩართვა და სასკოლო ცხოვრებაში მშობელთა აქტიური მონაწილეობის უზრუნველყოფა.“
ტეზრის საჯარო სკოლის დირექტორი ალექსანდრე ჭადაშვილი:
„მინისტრის ინიციატივას დადებითად ვაფასებ. აუცილებელია, სკოლის დირექტორი ლიდერი იყოს. ეს გულისხმობს პასუხისმგებლობის აღებას მრავალი მიმართულებით - ძლიერი გუნდის შემოკრებას, უსაფრთხო და ჯანსაღი სასკოლო გარემოს შექმნას, რესურსების ეფექტურ განაწილებასა და მუდმივ წინსვლას.“
სატივის საჯარო სკოლის დირექტორი რუიზან მარაბდელი:
„ლიდერი დირექტორი ნიშნავს იმას, რომ სკოლის ყველა საქმეში - ინფრასტრუქტურას შეეხება ეს თუ სასწავლო პროცესს, იყოს წამყვანი. ყველა საკითხი უნდა ესმოდეს და კოლექტივთან კარგი დამოკიდებულება ჰქონდეს, თუმცა საკუთარი პოზიციის დაფიქსირება ყოველთვის შეძლოს. ლიდერობის აკადემიის არაერთი ტრენინგები გავიარეთ, სადაც მთავარი ორიენტირი დირექტორის, როგორც ლიდერის, მხრიდან პროფესიონალთა გუნდის შემოკრებაა.“