თბილისის N174 საჯარო სკოლის პედაგოგმა მოსწავლეთა შეფასებაზე პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა ჩაატარა
თბილისის N174 საჯარო სკოლის რუსული ენის პედაგოგმა რაისა მგელაძემ პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა ჩაატარა.
საკვლევი თემა იყო - რა არის ნიშანი? საჭიროა თუ არა მოსწავლის შეფასება ნიშნით? რისთვის სჭირდება ნიშანი მოსწავლესა და მასწავლებელს?
კვლევის მიზანია მოსწავლეებში ნდობის გაზრდა და მოტივაციის ამაღლება, საკლასო გარემოს გაუმჯობესება და სასწავლო პროცესის გახალისება.
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა იხილეთ ბმულზე