სენაკის N1 საჯარო სკოლაში საფეხმავლო მარშრუტების მარკირების სტანდარტის შესახებ გაკვეთილი ჩატარდა.
გაკვეთილი მასწავლებელმა მამუკა კუჭავამ ჩაატარა.
გთავაზობთ გაკვეთილის გეგმას:
მისალმების შემდეგ მასწავლებლებელი მამუკა კუჭავა მოსწავლეებს ეკითხება შეხვედრიან თუ არა სადმე საფეხმავლო ბილიკებზე რაიმე ნიშნებს და რა ნიშნებია ესენი (მაგალითად ყვითელი ისრები წარწერით, საღებავები ხეზე, ზოლები კლდეზე ან ქვაზე...)
· თუ ჰგავს მარკირებული ნიშნები ერთმანეთს სხვადასხვა ადგილას და რატომ არის ისინი მსგავსი, რა მოხდება სხვადასხვა რომ იყოს?
· მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს პრეზენტაციის სახით საფეხმავლო მარშრუტების მარკირების ერთიან ეროვნულ სტანდარტს და უკავშირებს წინა მსჯელობას.
· მოსწავლეებს ურიგდებათ მარშრუტის მარკირების პროექტის მოსამზადებლად საჭირო ამობეჭდილი ცხრილები და ნიმუში
· მოსწავლეებს ეძლევათ დავალება სკოლის მიმდებარედ თემში პრაქტიკულად შეადგინონ სანიმუშო მარშრუტის მარკირების პროექტი;
· მასწავლებელი ამოწმებს შესრულებული სამუშაოს სიზუსტეს, მოსწავლეებს აძლევს რეკომენდაციებს.
შეჯამება:
აღნიშნული აქტივობებიდან გამომდინარე მოსწავლეებს საშუალება ეძლევათ გაეცნონ საფეხმავლო ტურისტული მარშრუტების მარკირების ერთიან სტანდარტს და მის მთავარ პრინციპებს. პრაქტიკულად შეადგინონ სანიმუშო მარშრუტის მარკირების პროექტი.
იხილეთ ფოტოები