Etaloni.ge-მ მოიპოვა ალტერნატიული სასწავლო გეგმა, მძიმე და მრავლობითი გონებრივი განვითარების დარღვევების მქონე მოსწავლეებისთვის, სადაც დეტალურადაა გაწერილი თითოეულ საგანში მასწავლებლის მიზნები და შეფასების კრიტერიუმები:
მაგალითად, ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, მასწავლებელმა უნდა განუვითაროს მოზარდს ძირითადი საკომუნიკაციო უნარები (მოსმენა, ლაპარაკი, კითხვა, წერა); გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების საბაზისო უნარ-ჩვევები; განუვითაროს საკუთარი აზრის ლოგიკური თანამიმდევრობით გამოთქმის უნარი; ჩამოუყალიბოს სხვადასხვა დანიშნულების წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი; გამოუმუშაოს თანამშრომლობისა და ორგანიზებულობის უნარ-ჩვევები; შეაყვაროს კითხვა; გამოუმუშაოს ლიტერატურის, როგორც სიტყვის ხელოვნებისა და კულტურის ფაქტის, აღქმისა და გაცნობიერების უნარი.
რაც შეეხება მათემატიკას, მოსწავლე უნდა დაეუფლოს მათემატიკის ენის ყველაზე არსებით ელემენტებს; შეძლოს უმარტივეს, მათემატიკური შინაარსის ობიექტებსა და პროცესებში მსგავსებისა და განსხვავების დანახვა და გამოყენება ყოველდღიურ ცხოვრებაში;
ასევე შეძლოს, რეალური ვითარებიდან მომდინარე, უმარტივესი (მისი ფუნქციონირებისთვის არსებითი) პრობლემების გადაჭრა მათემატიკური ინსტრუმენტების გამოყენებით.
გთავაზობთ, დოკუმენტის სრულ ვერსიას.