საჯარო სკოლის დირექტორის სტანდარტი დამტკიცდა - დოკუმენტის თანახმად, არსებული სტანდარტი ძალადაკარგულად გამოცხადდა, ახალი სტანდარტი ეფუძნება სკოლის ხელმძღვანელის, როგორც ლიდერის კონცეფციას, რომელიც ითვალისწინებს შემდეგ პრინციპებს:
ა) გაზიარებული ლიდერობა – გულისხმობს ისეთი გარემოს შექმნას, რომელიც წაახალისებს გაზიარებულ პასუხისმგებლობას და თანამონაწილეობას სკოლის განვითარების პროცესში;
ბ) სისტემური ლიდერობა – გულისხმობს სკოლების ხელმძღვანელთა გაძლიერება ს სკოლ ებს შორის ეფექტური თანამშრომლობისთვის , ასევე მედიაციის ინსტიტუციონალიზაცია ს თანამშრომლობითი კულტურის განვითარებისთვის.
განისაზღვრა დირექტორის როლი და ფუნქციები:
მოცემული სტანდარტით განსაზღვრული პრინციპებითა და მიდგომებით დირექტორის, როგორც ლიდერის, უმთავრეს მიზანს წარმოადგენს პროცესების ეფექტიანად წარმართვა მოსწავლეთა აღზრდის, აკადემიური და პიროვნული განვითარებისათვის.
ა) მოსწავლეთა თანაბარ ხელმისაწვდომობას ხარისხიან განათლებაზე;
ბ) პოზიტიური სასკოლო კულტურის ფორმირებას, განვითარებასა და შენარჩუნებას;
გ) განათლების, როგორც სასკოლო საზოგადოებისთვის შესაძლებლობების რეალიზების მხარდამჭერ მექანიზმად ჩამოყალიბებას.
რა უფლებები მიენიჭათ სკოლის ხელმძღვანელებს ახალი დოკუმენტის მიხედვით, დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე.