აღმზრდელ-პედაგოგის სტანდარტში დეტალურადაა გაწერილი ის ფუნქცია-მოვალეობები, რომლებიც ბავშვებთან ურთიერთობისას პერსონალმა უნდა გამოიყენოს და მათ შორის ერთ-ერთი უმთავრესი გახლავთ ქცევის პოზიტიური მართვის სტრატეგია:
დოკუმენტის თანახმად, აღმზრდელ-პედაგოგი თითოეულ ბავშვთან ურთიერთობისას იყენებს ქცევის პოზიტიური მართვის სტრატეგიებს, რომელიც აუცილებლად უნდა ჩართვას ჯგუფის წესების შექმნაში.
გარდა ამისა, აღმზრდელი „ყოველდღიურად მუშაობს ამ წესების დასწავლასა და გამოყენებაზე, ახორციელებს სოციალურ-ემოციური განვითარების მხარდაჭერას, თვითრეგულაციის ხელშეწყობას, უკუკავშირზე დაფუძნებულ კომუნიკაციას, საჭიროების შემთხვევაში კი , კონფლიქტების პოზიტიური გზით მოგვარებას; პოზიტიური გაძღოლის სტრატეგიებს“.