მასწავლებლებისთვის პროფესიული წინსვლის დოკუმენტი საჯარო სკოლებში უკვე გადაიგზავნა, სადაც დეტალურადაა გაწერილი ყველა ის აქტივობა, რომელიც წამყვანობისა და მენტორობის მსურველებმა უნდა შეასრულონ.
სკოლებმა ახალი დოკუმენტი მიიღეს - პრაქტიკული საქმიანობის დეტალები ცნობილია
ამავე დოკუმენტში საუბარია მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და შეფასების ძირითად პრინციპებზეც.
პრინციპი 1 - პროფესიული განვითარება არის ყოველდღიური, მიმდინარე პროცესი - პროფესიული განვითარების პროგრამების შემუშავებისას, აქცენტი გადასულია სწავლისა და გაგების პროცესსა და მხარდაჭერაზე.
პრინციპი 2 - მასწავლებელი იღებს ინტენსიურ, კონსტრუქციულ უკუკავშირს - კონსტრუქციული მიდგომა და უკუკავშირი დაფუძნებულია კოლეგების მხარდაჭერასა და გუნდურ მუშაობაზე, მიზნობრივ დაგეგმვაზე, პროცესების მონიტორინგსა და რეფლექსიაზე. ძირითადად, ასეთი ტიპის უკუკავშირი ხორციელდება თანამშრომლობით გარემოში - ქოუჩინგის, კრიტიკულ მეგობრის ინსტიტუტის, სასწავლო ჯგუფის ფორმატში, რაც საშუალებას აძლევს მასწავლებელს, მოსინჯოს საკუთარი ძალები, განახორციელოს ექსპერიმენტები და განავითაროს ორიგინალური ხედვა. კონსტრუქციულ უკუკავშირში მნიშვნელოვანი ხვედრითი წილი უკავია მოსწავლეების მიღწევების ანალიზს.
პრინციპი 3 - სასკოლო საზოგადოების წევრებს შორის არსებობს ურთიერთნდობა - აუცილებელია, სასკოლო საზოგადოების წევრებს შორის ურთიერთობები დამყარებული იყოს ნდობასა და მხარდაჭერაზე. პროფესიული განვითარება ორიენტირებული უნდა იყოს მასწავლებლების განვითარებაზე. სასკოლო საზოგადოების წევრები უნდა იზიარებდნენ პასუხისმგებლობას ხარისხიან განათლებაზე.