პროგრამები და რესურსები, რომლებიც პედაგოგებს მრავალფეროვანი სასწავლო გარემოს შექმნაში დაეხმარება
განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა პედაგოგებს გთავაზობთ, ზოგადი განათლების რეფორმის ხელშეწყობის პროგრამებს.
„მხიარული მათემატიკა“
აღნიშნული საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსია დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვის. აპლიკაციაში მარტივი ანიმაციებითა და ვიზუალური მინიშნებების საშუალებით ბავშვებს შეუძლიათ მათემატიკასთან დაკავშირებული ძირითადი კონცეფციების (დათვლა, მეტობა-ნაკლებობა, მიმატება-გამოკლება და ა.შ.) გააზრება და მათი შესწავლა. რესურსი შედგება ორი ნაწილისგან - ვიზუალური განმარტებებისა და სახალისო სავარჯიშოებისაგან.
E-სტორიებიhttps://estories.emis.ge/index.htmlE-სტორიები ჩეთბოტების პლატფორმაა. პროექტი არის დამხმარე ელექტრონული სასწავლო რესურსი სასკოლო საგნისთვის - ჩვენი საქართველო. საანგარიშო წლის მანძილზე ელექტრონულ რესურსს დაემატა საქართველოს კუთხეებთან დაკავშირებული შემდეგი ჩეთბოტები: სამეგრელო, გურია, კახეთი, აღმ. საქართველო, სამცხე-ჯავახეთი, აჭარა, რაჭა-ლეჩხუმი, აფხაზეთი.
კოდინგის საიტიhttp://code.emis.ge/პროგრამირების შესასწავლი რესურსი მაღალკლასელებისთვის. აღნიშნული რესურსის მეშვეობით, შესაძლებელი იქნება Front-End Development-ის შესწავლა (CSS და HTML). მომხმარებელი შეძლებს საიტზე დარეგისტრირებას და სწავლის პროცესში საკუთარი
პროგრესისთვის თვალის დევნებას. რესურსი შედგება თეორიული და პრაქტიკული ნაწილებისგან. საანგარიშო წლის ბოლომდე, დაინტერესებული პირები შეძლებენ კოდის დაწერას და შემოწმებას საიტზე. იქნება სავარჯიშოები და პროექტიკული დავალებები. კურსის გავლის შემდგომ, საიტი ავტომატურად დააგენერირებს შესაბამისი ცოდნის დამადასტურებელ სერტიფიკატს.
ჭადრაკის აპლიკაციააპლიკაცია შექმნილია საასკოლო საგნისთვის - ჭადრაკი. ამ ეტაპზე აპლიკაციას აქვს თამაშის შენახვის ფუნქციონალი. თამაში შექმნილია იმგვარად, რომ ორმა მოთამაშემ გამოიყენოს აპლიკაცია ერთ კომპიუტერზე. მოსწავლეებს შეუძლიათ შეინახონ პარტია და გაუგზავნონ მასწავლებელს. ჭადრაკის აპლიკაციას აქვს სასწავლო გარემო, რომელშიც შესაძლებელია ნახაზებისა და სქემების შექმნა. აპლიკაცია საბოლოო სახით იარსებებს მომდევნო წლიდან.
„ჩაერთე“https://chaerte.mes.gov.ge/active_elections/1საანგარიშო წლის მანძილზე შეიქმნა პროექტი, რომელიც სასკოლო საზოგადოების ყველა წევრს საშუალებას აძლევს, ჩაერთონ მათთვის მნიშვნელოვანი საკითხების გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. მოსწავლეს, მშობელსა და მასწავლებელს შეუძლიათ მათთვის მნიშვნელოვანი საკითხისთვის ხმის მიცემის გზით დააფიქსირონ საკუთარი პოზიცია, როგორც ერთ, ასევე მრავალპასუხიან კითხვებზე.